Friday, December 21, 2007

Ciudatenii

Mi-am adus aminte de tine din greseala. Uitasem cat am tinut la vremurile alea. A trecut o vesnicie de atunci. Am si uitat oarecum cum arati. Acum imi dau seama ca mi-e foarte de dor de ele, ca imi doresc extraordinar de mult sa le am inapoi. Nu as schimba nimic, oriocum nu as avea ce sa schimb, tot asa de indiferenti am fi ajuns, indiferent de ce am fi facut. Asta a fost tot ceea ce am putut face. Urasc si acum regretele ce imi veneau dupa cateva zile. Nu stiu sigur ce regretam, dar mereu aveam impreisa mai devreme sau mai tarziu ca lucrurile nu au fost ok, ca au fost cat se poate de gresite, ca nu ar fi trebuit sa facem nimic din ce am facut. Ciudat. Pentru o chestie atat de frumoasa, sa ai atatea regrete. Ciudat. Nsite ciudati si noi. Mi-e dor sa fim ciudati din nou.

1 comment:

andrei cavassi said...

si eu acu pe care blog sa mai dau commment??ha?;)