Sunday, June 26, 2005


In sfarsit pot spune ca sunt in sesiune.Wow, ce bafta pe mine.Eh, dar trece si poate bine (sper si ma amagesc eu).Maine incepe bac-ul asa ca tre sa le urez tuturor viitorilor studenti MULTA BAFTA si nici o grija ca trece si trece bine. In alta ordine de idei, mai am ceva poze de pus pe blog si sper ca o sa va placa (evident daca cineva va avea vreodata bunavointa sa citeasca vreuna din prostiile pe care le afisez eu aproape saptamanal pe oricare din cele 3 blog-uri pe care le am-WHATEVER). Me rog,noutati nu am, viata mea e la fel de "buna" ca intotdeauna si ma bucur ca peste 2 sapt o sa fiu si eu in vacanta. YUPEE. Dar lasa ca ma fac eu medic stomatolog (stiu, suna pretentios) si o sa am atatia bani ca o sa-mi cumpar o vacanta doar a mea. doamne ce aberatii scriu!Hai ca mai bine ma opresc

No comments: