Saturday, June 11, 2005


Poate ca nu ar fi trebuit sa ma regasesc chiar atat de mult in cartea asta (oricum nu atat de mult incat sa nu am nici o prietena sau prieten,dar acolo un pic,am si eu probleme oarecum asemanatoare), avand in vedere ca traim intr-o societate, dar pe de alta parte poate ca este mai bine sa stiu ca nu sunt singura care are cateodata probleme. Pana la urma si oamenii care traiesc in padure (metaforic vorbind) sunt la fel ca ceilalati, doar ca ei se pastreaza poate un pic prea mult si, poate, din cand in cand, ar mai trebui sa mai iasa si la suprafata. Pentru ca pana la urma lumea asta nu e chiar atat de rea. Cum imi zicea un prieten aseara, ca nu e plina lumea doar de dobitoci si de tarani. Pe ici, pe colo, mai gaseti si pe cate unul cu care poti sa vb normal. Dar am cam deviat de la subiect. E misto cartea, mie mi-a placut super mult si merita citita. Tipa se pricepe super bine la scris. Posted by Hello

No comments: