Tuesday, February 05, 2008

Cred ca ar trebui sa devin un pic mai putin idioata. Bine, eu oricum cred ca sunt idioata in sensul relativ bun al cuvantului, dar cred ca ma indrept un pic si catre sensul rau, in care cam dramatizez totul si devin prea pesimista si mi se pare ca totul se va termina rau si asa mai departe. Cred ca trebuie sa ma indrept spre partea in care nu mai dramatizez chiar totul, ci doar o mica parte. In alta oridine de idei, am avut relatv recent o revelatie (respectiv acum 5 minute), cand pt prima oara mi-am dat seama ca melodia de la placebo "Brick Shithouse" chiar se numeste asa, brick shithouse, si nu brick house, cum am crezut eu mereu. Si atat.

1 comment:

kistrada said...

o astfel de revelatie am avut si io cand mi am dat seama ca "mad about you"nu inseamna sunt suparat pe tine ,ci sunt innebunit dupa tine....dar a fost prea tarziu ca deja ii facusem capu mare prietenului meu, cand mi a trimis acesta melodie si mi a dedicat-o,ca nu intelegeam ce i am faqt de s a suparat asa pe mine...dar momentele astea de idiotenie poate nu sunt asa de grave pe cat le dau io amploare.cateodata ma gandesc ca deasta nu ma iau in serios unii baieti ,si incerc sa ii absolv de vina ca sunt nijte nemernici spunand ca eu sunt aia idioata...incerc si io sa imi exlic cumva comportamentul lor...da e bine ca recunosti ca esti idioata...e primu pas catre vindecare:)...sau ei ar trebui sa se vindece :-/