Monday, January 28, 2008

A history of nothingness

A inceput relativ pasnic. Ba nu. De fapt a fost chiar ceva f salbatic, dar sa zicem ca inofensiv. Apoi am mai incercat o data. A trecut apoi o luna, apoi inca una, tu ai uitat de mine, ti-ai gasit pe altcineva, eu incercam sa te uit, plecam in Austria si speram sa vii si tu, nu ai venit, m-am distrat totusi fara tine, desi tu te gandeai la altcineva, m-am intors, m-ai vazut, nu stiu ce ai vazut, daca ai vazut ca eram schimbata sau nu, a venit ziua mea, te-am chemat si mi-ai adus o ciocolata, ne-am pupat toata seara si am dormit in acelasi pat, de fapt tu doar ai dormit, ca eu nu puteam din cauza ta, apoi dimineata ai plecat la prietena ta, eu am ramas la mine sa fac curat, a trecut o ziua, au trecut 2, 3, 4, te-am chemat pe la mine, mi-ai raspuns tarziu si vag, te-am lasat in pace, am mai iesit in acelasi grup prin oras, a venit ziua lui fratimiu, ne-am ignorat toata seara si apoi cand am plecat, m-ai chemat la tin, am zis nu, dar m-am razgandit, am venit la tine si a fost foarte misto, am vorbit, si ne-am dat seama ca nu stim ce e cu noi, dimineata m-ai condus la tramvai si m-a apucat tristestea, a trecut o saptamana, au trecut doua, ti-am zis ca mi-e dor de tine, nu ai zis nimic, ne-am intanit intr-un club si ai incercat sa imi explici ca nu stiai ce sa zici, eu iti ziceam ca nu vreau sa discutam si tu tot insistai si eu tot insistam sa nu vorbim, am plecat, ai ramas, ne-am mai intalnit, tot intr-un club, altul de data asta, nu am vorbit, eu am plecat sa nu te mai vad cu altcineva, tu ai intrebat unde sunt, m-am intors si am plecat de tot, fara tine, a mai trecut o luna, am mers la mare,ne-am intalnit, m-ai ranit fara sa iti dai seama, ne-am intors in bucuresti si nu ne-am mai vazut mult timp, eu l-am cunoscut pe celalalt, nu am stat prea mult cu el, dar mi-a luat gandul de la tine, a trecut si celalalt, mi-am adus aminte de tine, a mai trecut o saptamana, a mai trecut o luna, am plecat la mare, ne-am intalnit, erai cu altcineva, mi_am aruncat mancarea la gunoi, pentru ca mi s-a facut rau, am vomitat toata vacanta si nu puteam sa imi scot imaginea ta din cap, m-am intors de la mare distrusa, a revenit celalat, am mai uitat un pic e tine, a trecut si celalalt, a trecut si ultima ta prietena, ai venit la o petrecere, nu ai stiut daca sa ramai sau nu, nu am stiut daca ramai pentru mine sau pentru ca ti-era lene sa pleci, te-am alsat singur pe hol si cand m-am intors hotarata sa vorbim, plecasesi, a mai trecut o saptamana, au trecut doua, trebuia sa mai vii la o petrecere, dar erai obosit, a venit revelionul, nu te-am avzut, a venit noul an, nu te mai vedea nimeni, a venit petrecerea de ziua mea din nou, nu te-am invitat, voia sa te ia fratimiu, dar nu puteai, a venit si ziua mea, ai uitat de ea si mi-am dat seama ca esti un bou.

No comments: