Thursday, April 24, 2008

Fashionable

Eu cred ca sunt demodata. De fapt mi s-a spus candva o chestie ce se traducea pe intelesul lumii ca sunt un pic incuiata la minte. Nici nu m-am gandit vreodata sa iau in considerarea acel comentariu, pentru ca, sincer, nu tin cont nicipdata de pareri provenite de la persoane cu educatie si valori personale indoielnice. Cred ca sunt demodata in sensul de naiva si dornica de a crede ca mai mult decat bani, trebuie sa iti doresti sa fii fericit. Cred ca sunt demodata si sincer imi place. Pentru ca am invatat sa nu regret nimic din ce am facut, pentru ca, desi vazute din viitor, nu au fost cele mai ok alegeri, la momentul respectiv, au fost alegerile facute de mine. Si nu fac compromisuri cand e vorba de alegerile mele. Prefer momentul posteritatii. Si prefer sa ma simt bine oricand, cu adevarat bine, decat artificial si fara nici macar o finalitate de moment. Asa ca mai bine sa fiu demodata si incuiata la minte cand e vorba de relatii cu urme de viitor, dar fara substrat, si sa continui sa imi vad de viata, cu greseli de moment si cu relatii care chiar nu au viitor, dar de care sunt constienta.

No comments: