Friday, April 15, 2005

Blanaria,bat-o vina!

In sfarsit, pot sa scriu si eu mai normal si mai usor, ca, deh, in engleza parca tastele astea se cam incurca si uneori iese ceva total opus fata de ceea ce trebuie.Dar hai sa lasam lalaiala.Ideea este ca m-am hotarat sa-mi fac un blog si in romana, ca ala in engleza prea e meditativ, si sa scriu pe aici si alte chestii decat despre acceptarea noastra in societate sau despre alte prostii care se gasesc pe reality does bite part 1.
Dar asta intr-o editie viitoare( parca as fi Fizz-blanarul-apropo a ascultat vreun om inteligent versurile melodiilor lui vreodata?Pt ca eu, intr-un moment de plictiseala maxima in camin, am descoperit ca pe langa alte cateva mel. noi aparute prin calc se afla si doua adevarate capodopere ale acestui geniu muzical.Cum au aparut, am o vaga banuiala, dar asta chiar nu e important acum.Merita uneori sa mai ai si dovezi de prostie la indemana, ca sa-ti aduca aminte sa nu ajungi niciodata in halul ala.Asa, si sa revenim.Deci eram in camin cu una dintre colegele de camera si incepem noi sa analizam(literar, evident) versurile melodiei "Daca nu fizz, atunci cine" si am ramas mai mult decat amuzate.Radeam in hohote si nu ne venea sa credem ce prosii putea sa scoata.Dar faza cea mai tare, pt care a meritat cel mai mult sa-mi zgarii timpanele cu vocea lui de catea in calduri, a fost sfarsitul: niste triluri incantatoare de puradel mort de foame care canta de mama focului prin trenuri, care mi-au facut toata ziua sa para din ce in ce mai buna.Deh, e bine de stiut ca exista oameni mai penibili ca tine)Hai pa!

No comments: