Friday, April 29, 2005

Buna ziua, ma numesc Iulia si sunt barfitoare!

Ati observat vreodata cat de repede circula o barfa? Se spune ca gandul circula cel mai repede. Nimic mai neadevarat. Barfa este cel mai rapid "vehicul" de pe pamant. Stiu ca am vazut mai demult un film care se numea chiar asa "Barfa". Interesant filmul. Dar ceea ce mi-a placut cel mai mult la el a fost felul in care observau aia imprastierea unei barfe printr-un campus. Povestea auxiliara, cu fata violata si alte alea, chiar nu prea m-a pasionat, dar partea cu urmaritul traseului unei barfe mi s-a parut super tare. Acum vreo 2 sapt discutam cu frati-miu despre chestia asta si cum eu tocmai aflasem intamplator o barfa tare, el se gandea cum ar fi sa facem si noi acelasi lucru. N-am facut asta, dar astazi am auzit o varianta inflorita si total distorsionata a ceea ce vb noi cu vreo doua sapt in urma. Poate ca ar fi fost interesant sa vedem etapele prin care a trecut mica povestioara (pe care, evident, eu am inceput sa o imprastii prin oras si, credeti-ma ca nu a fost foarte greu: tre' doar sa gasesti persoana cea mai potrivita sa faca mai departe ceea ce ai facut si tu la randul tau; da, am o gura mare, dar nu sunt totusi o javra, adica nu as spune niciodata ceva care ar putea sa raneasca un om; ideea e ca unele chestii sunt foarte amuzante- de genul cine s-a impiedicat si a picat in nu stiu ce groapa- incat si daca ar fi vb despre tine tot ai vrea sa le impartasesti) si cum de ajuns total pe dos fata de ceea ce era la inceput.
Multi vor crede insa ca barfele sunt poate un lucru ingrozitor de josnic. Poate au dreptate, dar pana la urma toata lumea barfeste, involuntar sau nu. Iar baietii care cred ca ei "discuta", ar trebui sa inteleaga ca ceea ce discuta ei depre alte persoane si diversele intamplari din viata lor se numeste tot barfa.
Asa ca pana la urma, nu ma simt chiar atat de vinovata cand transmit la randul meu o anumita "stire". Pt ca "stirea' respectiva, tot ar fi transmisa. De mine sau de vreo alta persoana. Asa ca de ce sa stau eu sa-mi musc limba si sa ma abtin?

No comments: