Sunday, April 17, 2005

Sinaia primavara

Nu stiu daca ati fost vreodata la Sinaia,la ski, primavara.E cea mai misto perioada a anului pt ski.E adevarat ca zapada nu e chiar cea din iarna (poate un pic cam moale), dar pe bune ca merita sa inchei sezonul cu o zi la Sinaia. Evident, scriu asta pentru ca am fost si eu astazi pe acolo si era exact vremea care imi place mie pt ski. Intamplator insa, astazi nu am schiat(tre sa recunosc ca eu nu prea am vreo pasiune pentru nici un sport si daca nu am chef sa ma misc si vreau neaparat sa stau degeaba, nici macar vremea perfecta nu ma poate face sa-mi schimb hotararea). Am coborat insa pe jos de la 2000 la 1400 si m-am distrat super bine. Zapada era imensa, mi-a intrat in bocanci, eram fleasca, dar chiar nu-mi era deloc frig. Oricum dupa ce am alunecat si am mai picat si intr-o baltoaca(de 2x-pentru ca eu sunt foarte indemanatica si imediat dupa ce m-a recuperat tata de pe jos, am mai alunecat o data;partea si mai frumoasa e ca nu eram pe zapada, ci pe pamant, care, din pacate pentru mine, era imbibat cu apa)deja nu mai simteam care parte acorpului meu nu facuse inca cunostiinta cu apa. Dar nici macar imbibarea asta totala nu mi-a stricat deliciul unei zile care as putea spune ca a fost cu siguranta super misto. Trei sferturi din coborare am facut-o pe geaca (imaginati-va numai cat de moale era zapada de am putu sa ma dau pe ea fara plastic), iar restul incercand sa nu ma afund prea mult.Cand ne-am intalnit jos toti ( eu eram doar cu tata,iar mama cu frati-miu cu shiurile, respectiv placa), am ajuns toti la concluzia ca ziua a fost nu superba, ci nemaipomenita.OK,recunosc ca sunt un pic cam entuziasmata, dar, credeti-ma, si voi ati fi fost. Asa ca nu mai stati degeaba si dati o fuga pana la Sinaia saptamana asta pana nu se topeste zapada, si distrati-va cum puteti:Cu schiurile, cu placa sau macar cu geaca.:)))

No comments: