Thursday, November 15, 2007

Gandurile mele...

...sunt multe. Sunt rele. Nu sunt o persoana rea. Doar am ganduri rele. Vreau sa vandalizez, sa bat, sa fur, sa calc in picioare, sa umilesc. Nu fac asta in realitate. Dar o fac in ganduri. Imi aleg victimele cu multa atentie. Oameni vazuti peste zi. Uneori necunoscuti, alteori prieteni. Si ii chinuiesc. Cu vorbe, cu palme, cu ce gasesc pe moment. Sunt o sadica in ganduri. Imi place sa ii vad plangand, imi place sa ma simt autoritare si superioara. Imi place ca sunt puternica. Viata mea reala....nu imi place durerea reala. Nu-mi place suferinta adevarata. In ganduri, totul e ca un joc.."bang, bang, you're dead again". Realitatea nu e asa. In ea, sunt o masochista. Imi place si asta. Imi place sa fiu dominata, slaba si condusa. Imi place sa sufar, sa plang. Imi place sa simt. Asta pentru ca uneori simt si ceva frumos. Iar gandurile mele devin si el bune. Doar pentru o clipa.

No comments: