Friday, November 30, 2007

Poza

Poza de sus e facuta de fratimiu. Fratele meu mai mare. Azi e ziua lui. Il cheama andrei. I-am facut cadou o alta poza de cand era el mic. Dar sa ne intoarcem la poza. E facuta pe motoare. Cred. Era intr-un set de poze pe care mi le-a facut el mie pe motoare. Asa ca am tras concluzia ca si asta e tot acolo facuta. De altfel, seamana foarte mult scena cu aia de pe motoare. E o poza cu un pahar. De plastic. Cu bere. Banuiesc ca skol, daca asa scrie pe el. Mie nu imi placea berea. Dar am inceput sa beau si acum imi place. Nu mult. Nu sunt alcoolica. Cred. Sper. Glumesc, nu am cum sa fiu. Si fratelui meu ii place berea. Dar nici el nu e alcoolic. Sper. Imi place poza ca e toata neagra. De fapt nu neagra, intunecata. Imi place foarte mult negrul. Nu sunt genul de persoana care sa iasa ca o gothic chick pe strada, dar imi place negrul. Si albul. Si poza asta. Facuta de Andrei. La multi ani!

No comments: