Tuesday, November 20, 2007

Jurnal.....intim!

O: "M-am indragostit! Deci...iubesc iar...pa cine?! Pa M...din grupa...nu mai stiu...de fapt
nu cred k-am stiut vreodata...ma rog....Acum l-am terminat p'al 4-lea (pahar)...da scrumu
mai incolo.....
A a cazut! LOL! I-a venit inapoi...GUMA!:)))))
Pam, pam, pam para....(melodia)
Nici io! Hobsedata de mine....
(scriu in taina. Ca asa zice A) Bip!
Yeeeee...Chef...!!!
:))))))))) :))))))))) :)))))))) :)))))))) :)))))))):))))))))
:)))))))) :)))))))) :)))) :))))) :)"
I: "O e doar beata. De fapt, nu iubeste. Are chef doar de $%^&#. Ca noi toti de altfel!:)"
O: "Noi toate!!!!!!
Ye! Toate fetele cu mine!(valy)"
I: "Cine nu vrea sa se^&$%$% e un bou (sau o vaca)"
O: "Yeeeee! A zice: "Taci naibii din gura!" Yeeeeeee!
Cat de dulce esti baby.
Si acum....sa plutim cu totii!"
A: "Mi-a fugit guma din gura"
O: "VOTCA
It's getting hot in here....
yeah, baby"
I: "O afla ca de fapt mai are inca prieten. Woah. Woah. Adi RULEAZA!Cine pana mea e Adi?"
O: "HUH??? Nu pricep...."
I: "Cine e H?"
A: "Un coleg bazat si bun pentru mine.
I mi-a dat pui si am crezut ca mi-a dat peste. Eu ma asteptam sa fie peste. dar nu, era
pui. O pup pe I"
I: "Pe cine ^&* in glanda tiroida? Ca am pierdut partea aia. O are un pui care se zbate in
gura ei. Care M?"
A: "Il %$ in glanda tiroida pe H ( cu majuscule)asa il am trecut in telefon! Il pup. Si imi vine sa
ii spun IUBITULE! CHIAR SUNT INDRAGOSTITA! CHIAR ASTA CRED!"
O: "M e...deci ezista! Pardon!
Cine e M? Inaca o gura...sa imi vine inspiraia. Ooofff....mai e un pic de votca...:((((si inca o
gura
Descriere: Haragazul nostru..super tare, frate, gen LASER! FLAMA...
Luv u M, NU fractu'...+ <3= scris pe faianta (de-am$%^&*, k maine tot io sterg!)
A: "Iubire, tu faci tot ce vrei din mine: LEGUMA MEXICANA!"
O: "Si ti-am dat BIP si sunt voinic...cat e ceasu imparate: cica 23:17!
PRAF!
Norocel! Maricel voinic!
Aoleuuuuu......."

No comments: