Saturday, January 19, 2008

Fucking asshole life 3

M-am mai intors. Nu stiu sigur de ce. Nu stiu ce am, vreau sa pot sa scriu tot ceea ce am in cap, dar nu imi iese nimic. Cred ca mi-e dor de cineva, dar nu imi dau seama prea bine. Poate e din cauza ca sunt singura, ca sunt in sesiune, ca implinesc peste exact 9 zile( in 6 minute, peste 8 zile) 22 de ani, ca ma simt ca un cacat,ca nu mai inteleg nimic din jurul meu, ca nu mai stiu ce vreau sau de fapt poate ca stiu. Nu mai am nicio logica, vreau numai sa adorm cu cineva, sa ma tina cineva in brate si dimineata sa nu plece sau sa incerce sa ma schimbe in ceva ce nu o sa fiu niciodata, pentru ca nu pot, pentru de fapt nici nu vreau si nici macar nu am chef sa incerc. Desi exista momente in care ma urasc, in care imi doresc sa fiu altfel, mai frumoasa, si mai slaba, mai volubila, mai simpatica, sa nu mai fiu rece, cinica, sa ma pot lasa imbratisata, sa nu mai imi bata inima de panica de fiecare data cand cineva se apropie la mai putin de juma de metru de mine, sa pot sa zambesc cand vb cu o persoana noua, sa pot sa ma uit in ochii ei si sa inteleaga ca desi mi-e greu, poate voi incerca, doar daca va avea un pic de rabdare, poate un pic mai mult decat de obicei, in mod ciudat, mie imi place de mine. Da, se putea sa fiu si altfel, dar nu sunt si nu ma pot schimba. Nu o sa fiu niciodata persoana calda pe care orice baiat si-o doreste, dar pot sa fiu aia nebuna care tremura de spaima si de placere atunci cand o atingi, care desi poate nu iti va zice niciodata sau foarte rar te iubesc, chiar te va iubi ca nimeni altcineva. Stiu ca nu sunt persoana cea mai ok din lume si stiu ca sunt enervanta si mai stiu ca exista o mie de motive cel putin pentru care luema nu ma suporta, dar e ok sa imi doresc sa adorm langa cineva din nou.......

No comments: