Tuesday, January 22, 2008

let me think about it

Nu stiu la ce. La ceva. Ar treb sa ma duc pana la baie, dar mi-e foarte lene sa im ridic corpul de pe scaunul scorojit din fata mesei scorojite, cu fata de masa murdara de iverse chestii pe care le mananc ocazional, eventual murdara si de pixul cu care ocazional invat. ma rog, mi-e lene, asta e important. Pe masa, pentru cine mai vrea sa stie, se mai afla si telefonul Motorola V3 cu floricele (fitze, nu altceva), paharul meu de Expirat cumparat de la Ikea cu 15 mii, portofelul de la mama de acum 3 ani, cam golut, dara sat e, o curea subtire, neagra, de lac (din nou fitze), tamagotchiul inca latent de la fratimiu, cablul de la mp3, acele pentru canal, niste freze pentru dinti, pixuri(rosu, negru si albastru), cursurile de la otr, protetica si cartea de endo. mda, multe cacaturi, evident. Mi-am dat seama ca de fapt cacaturile sunt lucrurile care imi plac cel mai mult. Imi cumpar toate prostiile , de la cercei pana la margele, de la rochii care zac nepurtate nici macar o singura data in sifonier pana la pantofi in mii si mii de culori, pe care ii asortez cu cele mai ciudate haine. Imi cumpar carti pe care nu ajung niciodata sa le citesc, pentru ca am altele mai vechi de care nu m-am apucat. Am vreo 4 sau 5 perechi de ochelari de soare, diverse modele si culori, dar nu port decat o singura pereche, cea pe care am reusit sa o distrug si care trebuie manuita cu foarte mare precautie, pentru ca altfel ar putea sa imi pice una din lentile, sau, doamne fereste, amandoua (ceea ce ar fi relativ amuzant si foarte probabil sa mi se intample). Imi aduc aminte ca mi-am cumparat candva o rochie care nici macar nu stiam daca era tricou sau rochie. Nici acum nu stiu ce e in capul meu cand imi cumpar cate 20 de pixuri, cand ajung sa folosesc numai unul, pentru ca le pierd pe toate celelalte. Nu stiu de ce sunt disperata sa imi iau cercei, cand eu sunt alergica si nu pot sa ii port decat maxim o zi pe saptamana. Nu stiu ce e in capul meu uneori, de ma ingrop in chestii inutile, dar intr-adevar, frumoase. Dar sunt chestii pe care e foarte probabil sa nu le folosesc vreodata. Sunt haine si pantofi misto, si bijuterii si reviste si dvd-uri si ziare si carti si foi si ciorapi si telefonul si mp3-ul si paharul de la ikea care deja ma sufoca. Cred ca ar trebui sa ma gandesc la o curatenie

No comments: