Thursday, May 05, 2005

Blogu' la romani

Cum sunt in vacanta si, bineinteles, ma plictisesc (si cum se zice ca numai oamenii prosti se plictisesc, se pare ca nu prea sunt chiar atat de inteligenta pe cat ma credeam:), m-am gandit sa arunc si eu o privire peste toate blog-urile din categoria ROMANIA. Cum nu ma steptam la ceva super extraordinar, avand ca model blog-ul meu (care devine din ce in ce mai anost), nu pot spune ca am fost dezamagita.E drept ca ma asteptam la mai multe post-uri de citit, dar pana la urma, avand in vedere ca primul meu blog (pe care l-am pierdut, dar n-as putea spune cum si unde; poate are si netul un fel de gaura neagra unde intra toate prostiile) era updatat din an in paste, nu stiu de ce ma mai mir. Eh, per total, exista cateva dragute, care merita citite (probabil acelea in care exista posturi) si unele la care nici nu ai ce sa citesti (si asta nu pentru ca ar fi de proasta calitate, ci pentru ca efectiv nu ai ce sa citesti, pentru ca fie nu exista blog, fie acesta exista, dar nu are nici un post).

No comments: