Sunday, May 22, 2005

SCHIMBARI

Dintre toti prietenii mei din orasul meu, numai eu stau la camin. Motivele au fost destule, nu are rost sa le explic. Eu, stiindu-mi foarte bine prietenii (cel putin cele 2 foarte apropiate), credeam ca asa o sa fie pana o sa terminam facultatea.Acum, sa nu se inteleaga ca ele ar fi mai fitoase sau mai stiu eu cum si din cauza asta nu pot sa stea in camin. Nu, pur si simplu nu mi se pareau genul care sa fie potrivite pentru viata de camin, care tre' sa recunoastem ca implica anumite compromisuri dar oarecum si anum te avantaje, care insa nu se potrivesc tuturor. Ei bine, de ceva timp, situatia dadea semne de schimbare, dar, din nou, credeam ca nu o sa schimbe ceva. Dar, surpriza, aseara aflu cu oarece stupoare (scuze, dar daca o sa citesti asta sa nu crezi ca aveam vreo intentie ciudata-pur si simplu nu credeam ca o sa te muti; hope you could understand) ca una din cele doua persoane foarte apropiate mie se muta dintr-un apartament super beton in camin. Motivele nu sunt in nici un caz financiare sau cel putin nu in sensul in care ati putea crede. Ei, tre sa spun ca in acest moment ma simt ceva mai bine ca nu voi mai fii singura care sta la camin, pentru ca intotdeauna m-am simtit cel putin ciudat, avand in vedere si rahatul de camin in care am stat anul asta (desi de la anul o sa stau intr-un camin super beton).Macar acum nu mai sunt singura :))))

No comments: