Friday, May 20, 2005

Friday, 20th

Mi-este prea sila in acest moment sa mai fiu atenta la ceea ce se intampla in jur (adica la cursul de fizica, la care am ajuns si eu intr-un sfarsit, desi chiar aveam intentia sa nu-mi fac simtita prezenta pana la sfarsitul anului). Ok, hai sa zicem ca "am repetat" ceva-hmm, asta este un cuvant mult prea mare pentru a arata ce am repetat eu de fapt. Ma rog, by gone (ca sa-l parafrazez pe Fish si sa bag si eu un "fish-ism"). Si profu' tot o da inainte cu potentialul lui de actiune, si minutele trec si se apropie lucrarea....da, se apropie momentul mult asteptat al acestei zile minunate de vineri, 20 mai 2005. Ma intreb, de data asta cate o sa nimeresc? 10-11? Hmmm, asta-i o chestiune asupra careia trebuie meditat.
Gata, am dat lucrarea. Ma rog, daca as stii si cate am facut ar fi Ok. Daca as fii macar sigura ca unele le-am facut bine, ar fi si mai bine. Dar, life's a bitch and we all live with it, SO.......concluziile ;e trageti voi.
Ok, mai am de trecut doar de ascultat la anato, cea de-a 3-a proba a minunatei zile de astazi (1-engleza-examen practic-Cum o fi ala?-a 2-a fizica-refacere de lucrare-hmmm, varza poate) si pot pleca linistita acasa, ca oricum nu mai am nici un chef de scoala (nu ca as avea vreodata) si e deja 2 si sunt pe aici de pe la vreo 8:30 si ziua inca nu s-a terminat. Poate pe la 4 scap (cred ca sunt un pic cam optimista; poate pe la 4:30 cel mai devreme). Ramane insa de vazut.
Evident, am plecat de la anato.

No comments: